خبرهای جدید هیتو

انتخاب مناسب

انتخاب مناسب

یکی از دغدغه‌های دید و بازدیدهای عید و میهمانی‌های پیاپی نوروزی، معضل همیشگیِ «چی بپوشم؟» است. در روزهایی این‌چنین پر رفت و آمد، گاهی ساعت‌ها جلوی کمد لباس‌ می‌ایستیم و نمی‌دانیم چه بپوشیم. گاهی حتا با این‌که همه‌ی اعضای خانواده حاضر و آماده منتظرمان ایستاده‌اند، چندین بار لباسمان را عوض می‌کنیم تا شاید بالاخره به ترکیبی مناسب برسیم.

سخت‌ترین قسمت ماجرا اما پوشیدن لباس‌ «مهمانی» است، آن هم به مدت طولانی. لباس‌های مهمانی معمولاً تنگ و چسبانند و معذبمان می‌کنند. جوری که تمامِ مدتِ مهمانی، به برگشتن فکر می‌کنیم. به این که زودتر به خانه برگردیم و از شرّ آن لباس خلاص شویم. گاهی هم پیش می‌آید که مجبوریم تمام روز را با یک لباس سر کنیم و از یک مهمانی به مهمانی بعدی برویم، عرق می‌کنیم و سیگار می‌کشیم و لباسِ مهمانی به تنمان می چسبد و بو می‌گیرد. می‌توان تصور کرد که شستن و اتو کردن چنین لباسی چقدر سخت و زمان‌بر خواهد بود.

با در نظر گرفتن تمامِ این مصائب، هیتو، سِت «بلک & وایت» را به شما پیشنهاد می‌کند. لباس‌های این سِت به خاطر جنس خاص الیافِ طبیعی لینن، به بدن نمی‌چسبند و به آن اجازه‌ی تنفس می‌دهند. به علاوه، ترکیب سفید و مشکی، استایلی مینیمال و شیک است و برای موقعیت‌های مختلفی مناسب خواهد بود. به نقل از کارل لاگرفلد، دیزاینر شناخته‌شده‌ی شَنِل و فندی، ست سیاه و سفید، دیکته‌ی بی‌غلط است.

“.You are never overdressed or underdressed with BLACK & WHITE”

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید