نکته‌های مُد و لایف استایل, همه چیز درباره هیتو, وبلاگ

لباس‌های هیتو چند کاربردی‌اند

Variety in Uniqueness

تمام مجموعه‌ لباس‌های «هیتو استایل» با این هدف طراحی می‌شوند که چندمنظوره باشند. با ترکیب لباس‌های هیتو می‌توانید بدون دغدغه‌ در مکان‌ها و موقعیت‌های مختلف از یک ترکیب لباس استفاده کنید.

معمولا لباس‌ها بر اساس کاربرد، این‌گونه دسته‌بندی می‌شوند: لباس روزمره، لباس خانگی، لباس سفر، لباس کار، لباس مهمانی و … همین دسته‌بندی‌ها باعث می‌شود کمدمان مملو از انواع لباس باشد. لباس‌هایی که شاید در طول سال بیش‌تر از یک‌بار استفاده نشوند.

مجموعه‌های هیتو با قابلیت چند کاربردی از حجم کمد لباستان کم می‌کند. یک ترکیب از لباس‌های هیتو، همان‌قدر که مناسب رفتن به کافه است می‌تواند برای سفر رفتن نیز مناسب باشد. یک لباس ساده‌ی روزمره در ترکیب با یک گردنبند مدرن امروزی و یک کفش شیک به سادگی به استایلی مناسب برای قرار کاری تبدیل می‌شود.

اکثر لباس‌های هیتو با تغییری کوچک در جزئیات و «اکسسوری» می‌توانند استایل شما را تغییر دهند. در سفر شاید یک پیراهن برای شما کافی باشد؛ مثلا «ایزی‌رایدر» پیراهنی ساده و مناسب برای بسیاری از اندام‌هاست. شما می‌توانید آن را در خانه، در دورهمی‌های ساده و دوستانه و در سفر به همراه یک جفت کفش کتانی برای راه‌رفتن‌های طولانی بپوشید و از راحتی لباس لذت ببرید. همین پیراهن را اگر با یک گردنبند پرطمطراق و کفشی رسمی ترکیب کنید، لباس مناسب میهمانی، افتتاحیه‌ی گالری و قرار شام خود را نیز به همراه خواهید داشت و لازم نیست در سفر، چندین دست لباس و اضافه‌بار حمل کنید.

شلوارها، دامن‌ها، کت‌ها و پالتوهای هیتو همراهان خوبی برای سفرند. این لباس‌ها ه راحتی تا و لوله می‌شوند و در چمدان فضای کمی اشغال می‌کنند. بنابراین چمدان همراه‌تان در سفر همیشه کوچک و سبک است. لباس‌های هیتو به شما کمک می‌کنند که کمتر به «چه بپوشم» فکر کنید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید